مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-08اقتصادي

30 درصد آلودگی رودخانه های رشت از فاضلاب شهر صنعتی است


استاندار گیلان با تاکید بر تلاش شبانه روزی برای رفع آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود، گفت: 30 درصد آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود مربوط به فاضلاب شهر صنعتی رشت است که با توجه به سیاست جهاد آب در دولت سیزدهم این مشکل هم برطرف می شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با تاکید بر تلاش شبانه روزی برای رفع آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود، گفت: 30 درصد آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود مربوط به فاضلاب شهر صنعتی رشت است که با توجه به سیاست جهاد آب در دولت سیزدهم این مشکل هم برطرف می شود.

اسدالله عباسی امروز در آیین آغاز تکمیل پروژه بخشی از طرح بزرگ فاضلاب شهر رشت، با بیان اینکه حل مشکل فاضلاب شهر رشت یکی از اهداف دولت است، اظهار کرد: بسیار خوشحالم از اینکه امروز این توفیق نصیب شد تا در مراسم آغاز تکمیل پروژه بخشی از طرح بزرگ فاضلاب شهر رشت شرکت کنم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه گیلان در حوزه های مختلف و تبدیل تهدیدها به فرصت در راستای شکوفایی استان، با اشاره به وحدت رویه در حل مشکلات استان در حوزه زیست محیطی بیان کرد: برای رشد گیلان باید تمامی مدیران اجرایی با همدلی، انسجام و هماهنگی با وحدت رویه عمل کنند تا مشکلات موجود گیلان به ویژه در حوزه زیست محیط بر طرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد آلودگی رودخانه های رشت از فاضلاب شهر صنعتی است

30 درصد آلودگی رودخانه های رشت از فاضلاب شهر صنعتی است